המכירות – חלק כללי
1.  החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות , בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים , היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל .
2. בעלי החנויות , בתי העסק ומפעיליהם ( להלן: "הספקים" ) מציעים בחנות מוצרים ושירותים למכירה במגוון אפשרויות.

שיטת המכירה בחנות
רגילה
במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:

  1. החנות מציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
    2.במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות , כפי שיפורסם.
    3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.

1.הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה , לאחר מילוי כל הפרטים הופך
המשתתף ל"מבצע פעולה" .
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדוייק.
2. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור
ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה .
3. לאחר אישור העיסקה , המכירה תירשם במחשבי החנות וניתן יהיה לראות את פרטי
העיסקה בקישור "כרטיס לקוח" בחנות, תוך 24 שעות.
4. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי , לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי.
5. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
6. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
7. במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העיסקה עם חברות האשראי .
במקרה כאמור , יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי .
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה ע"י חברות האשראי , יראו החנות ו/או הספקים את העיסקה כמבוטלת .
8. בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: " הספקים") יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות , מחירו, תעודת אחריות , זמן אספקה וכד"" .
9. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.

 ביטול הצעות
1. בשל שיטת המכירה הנהוגה בחנות לא ניתן לבטל או לשנות את ההצעה במהלך המכירה ולפני מועד סגירתה .
2. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק).
3. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות .
4. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5%
5. אם סופק המוצר לזוכה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח .
מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
6. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העיסקה נשלח זה מכבר .
7. נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
8.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
8.3.במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
8.4. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
9. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
10. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .

כל החלפה תעשה כאשר המוצר סגור באריזתו המקורית והצגת החשבונית.
אין החלפה/החזרה על כסאות מורכבים
כל החלפה,החזרה ותיקון מתבצעים רק במחסן הלוגיסטי במושב ירחיב.
(כל סוגי הכסאות)לא ניתן להחזיר מוצרים שנחתכו או רופדו בהזמנה מיוחדת כגון:כיסאות שולחנות ורהוט משרדי אחר
אחריות הינה של שנה על חלקי
החילוף של מוצר כגון:בוכנה מנגון וגלגלים
הזמנה מיוחדת אינה ניתנת לביטול (הזמנה מיוחדת מוגדר כל הזמנה שאין במלאי  הקיים)(מלאי קיים מוגדר מוצרים שיש במחסן שלנו לקחת במקום)
הזמנות סחורה(כל מוצר שנמכר אצלנו) סטייה במידה וצבע עד 20 אחוז
מחיר המוצרים לא כולל הובלה והרכבה
אין אחריות על:
ריפודים,שמשיות,קרעים,שברים,וכתמים למיניהם לא ניתן להחזיר מוצר שנקנה מתצוגה/עודפים. אחריות זה אינה  מכסה: נזקי טבע(כגון:שמש,רוח וגשמים עזים)על פגם שנגרם משימוש לא סביר הרכבת מוצר שלא לפי הוראות יצרן
אסיפת סחורה תיקונים ושירות אך ורק מהמחסן במושב ירחיב

הטובין בבעלותינו עד גמר תשלום הטובין.
אי אסיפת סחורה בזמן תגרור עלויות איחסון על הלקוח

דמי משלוח
1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.
2. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף .
3.  מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .

  1. הובלות באתר מחושב מרכז הארץ כל חלקי הארץ שלא במרכז מחיר ההובלה משתנה

5.הובלות מחיפה צפונה, מבאר שבע דרומה ומעבר לקו הירוק ומעפולה מזרחה ייתכן עיכוב באספקה של 14 יום

משלוחים לאילת, מצפה רמון, והערבה, רמת הגולן , וקריית שמונה יחויבו בתוספת של 100 ₪ .

מעל קומה שלישית בהעמסה ידנית תהיה תוספת של 50 ₪ לקומה בתשלום לשליח.

בכל מקרה של צורך בשרותי מנוף חיצוניים החיוב יחול על הלקוח.

כללי
1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי .
מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
3. החנויות המופיעות באתר אינן בבעלות החנות ואינן מופעלות על ידי האתר , החנויות נמצאות באחריות הבלעדית של הספקים ובעלי החנויות , אלא אם נכתב אחרת . כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי החנויות והמוצרים , בין אם במכירה ישירה ובין אם במכירה פומבית או קבוצתית, טיבם ואיכותם נמסרו ע"י הספקים ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים .
4. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית . יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל .
5.  החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המככירה הפומבית , שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.
6. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
7. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר , אלא אם נכתב אחרת .
8. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה
מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה .
9. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
10. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות .
11. נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.

מדיניות החלפת ו/או החזרת מוצרים ושירות:

מדיניות החזרת מוצרים:

–         החזרת מוצר תוך 14 יום מתאריך הקניה בלבד,כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית,לא נעשה שימוש במוצר ,בצירוף הוכחת קניה,בבית העסק בלבד.

–         החזר כספי יינתן רק אם עלות המוצר מעל ל 50 ₪,בניכוי דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר

–         אין זכות החזרה על: מוצר שנקנה מתצוגה/עודפים,מוצרים שלא הורכבו ע"י החברה,מוצרים שהורכבו בבית הצרכן,מוצרים שנחתכו או רופדו בהזמנה מיוחדת.

–         חובה על הלקוח לבדוק את הטובין לשביעות רצונו,טענה: "ככה קבלתי" לא תתקבל.

– הזמנה מיוחדת אינה ניתנת לביטול(הזמנה מיוחדת מוגדר כל הזמנה שאין במלאי הקיים)(מלאי קיים מוגדר מוצרים שיש במחסן שלנו לקחת במקום)

מדיניות החלפת מוצרים:

–         מוצר יוחלף תוך 14 יום מתאריך הקניה,כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית ,בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש בצירוף אישור החלפה או חשבונית קניה ,בבית העסק בלבד.

–         אין זכות החלפה על: מוצר שנקנה מתצוגה/עודפים,מוצרים שלא הורכבו ע"י החברה,מוצרים שהורכבו בבית הצרכן,מוצרים שנחתכו או רופדו בהזמנה מיוחדת.

מדיניות תיקונים ואחריות על המוצרים:

תיקונים:

–         תיקון יתבצע בבית העסק בלבד

–         מוצר שנמסר לתיקון יוחזר ללקוח תוך פרק זמן של יעלה על 60 ימי עבודה מיום מסירת המוצר לתיקון בנקודת האיסוף,תאריך המסירה ייחשב התאריך המצויין על גבי טופס התיקונים.

–         החזרת המוצר המתוקן ללקוח תיעשה אך ורק כנגד מסירת טופס תיקון והצגת תעודה מזהה.

כל החלפה תעשה כאשר המוצר סגור באריזתו המקורית והצגת החשבונית.
אין החלפה/החזרה על כסאות מורכבים
כל החלפה,החזרה ותיקון מתבצעים רק במחסן הלוגיסטי במושב ירחיב.
(כל סוגי הכסאות)לא ניתן להחזיר מוצרים שנחתכו או רופדו בהזמנה מיוחדת כגון:כיסאות שולחנות ורהוט משרדי אחר
אחריות הינה של שנה על חלקי
החילוף של מוצר כגון:בוכנה מנגון וגלגלים
הזמנה מיוחדת אינה ניתנת לביטול (הזמנה מיוחדת מוגדר כל הזמנה שאין במלאי  הקיים)(מלאי קיים מוגדר מוצרים שיש במחסן שלנו לקחת במקום)
הזמנות סחורה(כל מוצר שנמכר אצלנו) סטייה במידה וצבע עד 20 אחוז
מחיר המוצרים לא כולל הובלה והרכבה
אין אחריות על:
ריפודים,שמשיות,קרעים,שברים,וכתמים למיניהם לא ניתן להחזיר מוצר שנקנה מתצוגה/עודפים. אחריות זה אינה  מכסה: נזקי טבע(כגון:שמש,רוח וגשמים עזים)על פגם שנגרם משימוש לא סביר הרכבת מוצר שלא לפי הוראות יצרן
אסיפת סחורה תיקונים ושירות אך ורק בחנות
הטובין בבעלותינו עד גמר תשלום הטובין.
אי אסיפת סחורה בזמן תגרור עלויות איחסון על הלקוח